Monday, August 23, 2010

KU ADA KAMU

Salam Semua...adik2

ari ni saya nk share lagu yg mnjadi fav sy ketika ini dr adira af8...lagu ini benar2 memberi erti yg mendalam kpd saya...Lagu ini saya tujukan buat ibu & ayah (pn hasimah dan en fuad), en. suami (en. shahrul), anak2 saya (irfan dan amani) serta adik2 saya (acah, diah, ayul dan dek wan)..sesungguhnya saya bersyukur krn saya ada mereka semua....

Di kala ku kehilangan di dalam kegelapan,
Kau suluhkan sinar petunjuk,
Di kala ku kesedihan,
kau ukirkan senyuman,
Dengan penuh sabar memujuk,

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh.

Andai hari esok langit akan runtuh,
Tabahlah menjunjung bersamaku,
Andai hari esok dunia gelora,
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.

Di kala aku tak pasti,
Kau tampil dengan berani,
Membimbing agar lebih yakin,
Dan bila hidup penuh soalan,
Kau berikan jawapan,
Melengkap semua kekurangan...

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh,

Andai hari esok langit akan runtuh,
Tabahlah menjunjung bersamaku,
Andai hari esok dunia gelora,
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.

Tidak mungkin diri ini mampu,
Hidup tanpa doronganmu,

Andai hari esok langit akan runtuh,
Tabahlah menjunjung bersamaku,
Andai hari esok dunia gelora,
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Selamat Berpuasa semua...

1 comments:

CatlinaFly said...

suka juga lagu ni :)...tahniah ye atas kelahiran amani..

Post a Comment

 
Copyright 2009 Najwa Fuad. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase