Wednesday, September 29, 2010

blog ku dh bersawang..

SAlam semua...

Maafkan la diriku ini krn mbiarkan blog ni usang x di"update"...bukan sy lupa tp sy sibuk menguruskan jadual harian sy yg dh brcelaru x tentu hala...baby amani dh masuk dua bulan..tp ibu amani masih lg x dpt nk setting la time table harian...
Saya penat dan keletihan sejak2 nih...x terlarat nk melayan aktiviti abg irfan yg bijaksana tu...macam2 yg dia explore...amani plk masih nk menyesuaikn diri dgn keadaan...tp dh mula pandai nk mengempeng...ckp psl mengempeng, saya masih BF anak2 saya...macam2 position ada bile dua2 nk BF serentak...

oklah..saya akan update semuanya lepas nih k..semua cerita saya yg dh basi2 tu...kalu ada ibu2 diluar sana yg bole bantu saya mcm mana nk atur jadual harian sejak branak dua nih dialu2kan sgt..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Najwa Fuad. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase