Saturday, April 3, 2010

anak permata hidup...jgn sia2kn nya...

Salam hujung minggu....
hari nie juz nk brkongsi dgn semua ttg pregnancy...sejak mngndung nie mmg brbeza dgn 1st pregnant...this time lebih rs penat, loya yg dtg tetiba, rasa stress yg amat2, dan kurang ngidam dan kurang makan...mayb coz baby gurl kot...(dr br sahkn last check aritu)

disamping itu aku x jemu2 mncari maklumat mengenai susu ibu and parenting yg lain...banyak lg yg aku kene blajar...irfn ibarat experiment buatku...kesian dia..slalu jgk kene marah skrng nie...kdg2 dia ketawaa tp aku yg mnangis....jd aku x nk buat salah lg....aku harus blajar dr experience dan mistake...bile jd ibu nie rasa banyak lg ilmu keibubapaan y aku x pelajari...baru skng trkial2 nk blajar..yg jd mangsa anak...terasa kejam diri ini...

so buat geng2 bloggers semua kpd sesiapa yg bakal brumahtangga atau sudah brumahtangga siapkn lh diri anda dgn ilmu keibubapaan trlebih dahulu selain ilmu perkahwinan supaya kita lbh brsedia...anak2 bkn lh anak patung yg boleh dibuat ujikaji...meraka adalh permata hidup yg tiada nilainya di dunia ini...cermin dan renungkn diri kita, tnya diri kita adakh sudah penuh ilmu keibubapaan di dada kita sblm kita memiliki mereka...sekali kite trsilap langkah...selamanya terkesan pd mereka...kerana mereka juga adalah cermin diri kita...mereka adalah siapa diri kita....(sayunye mase tgh tulih nie...tringt kt irfan..sorry nak td ibu mrh irfan..)



renung2kan.....ta~

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Najwa Fuad. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase